Za nami jubileuszowa – 50-ta edycja największych targów branży kosmetycznej na świecie Cosmoprof w Bolonii. Dla nas tegoroczna edycja była szczególnie ważna ponieważ po raz pierwszy zaprezentowaliśmy na rynku globalnym naszą nową markę Cell&Lab.
Poza wieloma ciekawymi spotkaniami wzięliśmy udział w akcji charytatywnej prowadzonej przez organizatorów Cosmoprof „Boutique”. Nasz krem nawilżający HydroCare cieszył się tak dużym powodzeniem, że organizatorzy nie nadążali z dostarczaniem tego kosmetyku do gabloty wystawowej.
Wracamy z nowymi inspiracjami, które pomogą nie tylko w tworzeniu nowych trendów w branży kosmetycznej, ale również pomogą w pracy nad tak ważną kwestią jak materiały, z których można tworzyć lepsze opakowania – łatwiejsze w użytkowaniu i zachęcające pięknym wyglądem. Teraz wiemy też, w jakim kierunku rozwijać produkty dla Klientów z rynków bliskowschodniego i azjatyckiego. Liczymy na owocną współpracę z nowo poznanymi Partnerami.