Czy wiecie, że każdego roku tuż przed wakacjami spotykamy się na specjalnym spotkaniu marketingowym? Tym razem odwiedziliśmy Sochocin i otoczony malowniczymi widokami Hotel BoniFaCio. I choć otaczająca nas zewsząd piękna przyroda zachęcała bardziej do leniuchowania niż pracy, to my skupiliśmy się nad przygotowaniem dla Was nowości na przyszły rok.
Dzień pierwszy – trendy i inspiracje
Pracując w firmie kosmetycznej staramy się zawsze być na bieżąco z nowinkami. Jednak podczas corocznego spotkania marketingowego, aktualnym trendom poświęcamy dużo więcej uwagi. To nie jest tak, że ulegamy im wszystkim od razu i to co modne pojawia się również w naszej ofercie. Jednak, aby zaplanować nowości w ofercie, trzeba wiedzieć co innowacyjnego pojawiło się w zakresie surowców, mas kosmetycznych czy opakowań. Śledzimy te nowinki po to, aby nasze kosmetyki cały czas Was pozytywnie zaskakiwały. Jednak o tym, czy dany trend pojawi się w naszej ofercie, decyduje to, co dla nas najważniejsze, czyli skuteczność i bezpieczeństwo stosowania.
Dzień drugi – burza mózgów
Drugi dzień to duże wyzwanie. Każdy z nas ma bowiem swoje pomysły, wskazówki i spostrzeżenia. Nie jest łatwo poukładać to wszystko w całość, by powstał plan wdrożeń na przyszły rok. Staramy się jednak bardzo, gdyż nasza Dyrektor Marketingu i Sprzedaży powtarza nam zawsze tego dnia rano: „Nie wyjdziecie stąd dopóki nie zaplanujemy wszystkiego”. Swoją drogą w tak pięknej okolicy jak ta w Sochocinie, moglibyśmy zostać znacznie dłużej. 🙂
Nie tylko pracą żyje człowiek
Praca pracą, ale podczas naszych corocznych spotkań marketingowych jest też czas na przyjemności. Towarzyszą temu zwykle długie rozmowy, które wspominamy często przez cały kolejny rok. Bardzo lubimy te chwile i wspólnie spędzony czas. Aż ciężko się rozstawać… No ale trzeba wrócić do codziennej pracy i skupić się na przygotowaniu dla Was nowości. 🙂
Spotkanie marketingowe to dopiero pierwszy etap powstawania nowych kosmetyków Bandi. Od niego jednak wiele zależy. A jeżeli jesteście ciekawi jak to wyglądało 35 lat wcześniej, to koniecznie przeczytajcie artykuł „Kosmetyki Bandi – jak to się zaczęło”?
0 komentarzy