Professional Beauty Mumbai

2017-11-09 | Targi kosmetyczne, szkolenia..., Z życia firmy

Professional Beauty Mumbai

2017-11-09 | Targi kosmetyczne, szkolenia..., Z życia firmy

Od 15 do 20% rocznie – w takim tempie rozwija się rynek kosmetyczny w Indiach. Dziś jego wartość wyceniana jest na 950 milionów dolarów!

To nie tylko potencjał, ale i ogromne wyzwanie. Na targach Professional Beauty mieliśmy okazję spotkać się z największymi firmami, które są obecne na indyjskim rynku. Szeroki asortyment produktów, bogata oferta zabiegów, nowe trendy – wszystko niewiele różni się od tego, co widzimy w europejskich salonach piękności. Choć nie jest tak, że nie dostrzegliśmy różnic kulturowych. Zaskoczyło nas między innymi to, że hinduskim kobietom bardzo zależy na wybielaniu skóry. Dla nas to zadziwiające, zwłaszcza dlatego, że Europejki płacą krocie za sztuczne opalanie skóry.

Zaskakująca była również niezwykła otwartość i gościnność Hindusów. To, jak bardzo ważne jest dla nich wspólne towarzystwo widać w sposobie, w jaki organizują wesela, które trwają tam nawet 15 dni. Pewnie dlatego branża ślubna jest jedną z ważniejszych części rynku kosmetycznego w Indiach. Hinduski kochają make-upy, stylizacje włosów i paznokci. Zdobyliśmy wiele kontaktów, nowych perspektyw i to na pewno nie jest nasza ostatnia wizyta w tym kraju!

Komentarze

BANDI Professional

BANDI Professional

polskie kosmetyki profesjonalne w salonach kosmetycznych od 30 lat

Już ponad 30 lat minęło, od kiedy powstał pierwszy krem BANDI. Rozpoczęliśmy działalność w 1986 roku. Jesteśmy polską firmą rodzinną założoną przez pasjonatkę kosmetologii Bogdę Draniak, a prowadzoną dziś przez jej córkę, Joannę Draniak-Kicińską.

Menopauza bez tajemnic

Czy wiesz, że Tylko 7%* kobiet wie czym naprawdę jest menopauza? A tymczasem nawet 40% życia kobiet to okres, kiedy występują objawy i skutki...