AnkietaPomóż nam się rozwijać! Wypełnij krótką ankietę i miej wpływ na rozwój BANDIBędziemy wdzięczni za wypełnienie krótkiej ankiety. Dzięki Waszym opiniom będziemy mogli doskonalić się i rozwijać nasze produkty. Za wypełnienie ankiety czeka na Ciebie prezent NIESPODZIANKA! Wypełnienie ankiety nie zajmie więcej niż trzy minuty Twojego czasu 🙂Z góry dziękujemy! Zespół BANDIW której grupie wiekowej się znajdujesz?* W której grupie wiekowej się znajdujesz?*0-2021-2526-3031-3536-4041-4546-5051-5556-6065-7071+Wyczyść przycisk wyboruTwoje wykształcenie:* Twoje wykształcenie:*podstawowe średniewyższeuczę się Wyczyść przycisk wyboruGdzie mieszkasz?* Gdzie mieszkasz?*wieśmiasto do 50.000 mieszk. miasto od 50.001 do 100.000 mieszk. miasto od 100.001 do 200.000 mieszk.miasto od 200.001 do 500.000 mieszk. miasto pow. 500.001 mieszk. Wyczyść przycisk wyboruTwoje średnie zarobki miesięczne netto mieszczą się w zakresie:* Twoje średnie zarobki miesięczne netto mieszczą się w zakresie:*nie zarabiam0-1000 zł1001-1500 zł1501-2000 zł2001-2500 zł2501-3000 zł3001-3500 zł3501-4000 zł4001-4500 zł4501-5000 zł5001 i powyżejnie chcę podawać Wyczyść przycisk wyboruJak często korzystasz z usług kosmetycznych w salonie?* Jak często korzystasz z usług kosmetycznych w salonie?*nie korzystamraz, dwa razy w rokusporadycznie – kilka razy w rokuregularnie – kilka razy w rokuregularnie – co miesiącregularnie raz na dwa – trzy miesiącewięcej niż raz w miesiącuWyczyść przycisk wyboruCo najbardziej przeszkadza Ci w wyglądzie Twojej cery?* Co najbardziej przeszkadza Ci w wyglądzie Twojej cery?*łuszcząca się skóraworki pod oczamiwiotkość skórybłyszcząca się skórakrostkisińce pod oczamisińce pod oczamiwidoczne naczynkazmarszczkiprzebarwieniarozszerzone poryzaskórnikiWyczyść przycisk wyboruGdzie najczęściej kupujesz produkty do pielęgnacji twarzy?* Gdzie najczęściej kupujesz produkty do pielęgnacji twarzy?*w drogerii sieciowej (Rossman, HEBE, Superpharm…)w perfumerii sieciowej (Douglas, Sephora)w lokalnym sklepie drogeryjno-perfumeryjnym w aptece przez internet w gabinecie kosmetycznym w sklepie firmowym BANDI Wyczyść przycisk wyboruW jaki sposób dowiedziałaś się o marce BANDI po raz pierwszy? * W jaki sposób dowiedziałaś się o marce BANDI po raz pierwszy? *internetTVprasakosmetyczkaaptekarodzina/znajomidermatolog HEBE ze szkoły kosmetycznej od trychologa Wyczyść przycisk wyboruSkąd najczęściej czerpiesz informacje o kosmetykach?* Skąd najczęściej czerpiesz informacje o kosmetykach?*radioTVprasa kobiecablogerzy/vlogerzy urodowiopinie przyjaciół/znajomychportale internetoweu specjalistów dermatologów, kosmetyczek u specjalistów dermatologów, kosmetyczek Wyczyść przycisk wyboruKosmetyki do twarzy jakiej marki stosujesz najchętniej?* Kosmetyki do twarzy jakiej marki stosujesz najchętniej?*ZIAJA YVES-ROCHEVICHY TOŁPA PHARMACERISLOREALLIRENELA ROCHE-POSAYIWOSTIN GARNIERDR. IRENA ERIS DERMIKACLARENA BIODERMA BIELENDA AVONAAInne….Wyczyść przycisk wyboruNa co zwracasz uwagę podczas wyboru produktów do pielęgnacji twarzy?* Na co zwracasz uwagę podczas wyboru produktów do pielęgnacji twarzy?*na poręczne opakowaniena konsystencję na wydajność ochrona przed słońcem na cenę i pojemność wybieram produkty dostosowane do mojego wieku na składniki działaniewybieram produkty dostosowane do rodzaju cery na ekologiczność Wyczyść przycisk wyboruKtóra kategoria Twoich zainteresowań jest Ci najbliższa:* Która kategoria Twoich zainteresowań jest Ci najbliższa:*moda – gwiazdy – life-style polityka – historia sztuka – kultura taniec – ruch - zdrowiekulinaria – gotowanie dzieci – edukacjanatura - ekologia dom - urządzanie wnętrzpodróże – turystykasport – zdrowy tryb życiafilmy – książki kosmetyka - uroda Wyczyść przycisk wyboruKtóry zestaw cech najlepiej opisuje Twój charakter:* Który zestaw cech najlepiej opisuje Twój charakter:*radosna - twórczamarzycielka – szalonaromantyczna – roztargnionaambitna – nowoczesna przyjacielska – towarzyska wyrozumiała – troskliwa optymistyczna – aktywnaniezależna – profesjonalnauczciwa – sprawiedliwa spontaniczna - roztrzepana wielozadaniowa – skoncentrowana zdecydowana – pewna siebierealistka – świadoma analityczna – poukładanapracowita – solidnawrażliwa – uczuciowa Wyczyść przycisk wyboruCo Twoim zdaniem jest najsłabszą stroną marki BANDI?* Co Twoim zdaniem jest najsłabszą stroną marki BANDI?*bezpieczeństwopolski producentpodejście do klientainnowacyjnośćużywanie produktów przez kosmetyczki ekologiczność aktywnośćopakowania cenadostępnośćWyczyść przycisk wyboruCo Twoim zdaniem jest najsilniejszą stroną marki BANDI?* Co Twoim zdaniem jest najsilniejszą stroną marki BANDI?*cenajakośćaktywnośćpodejście do klientainnowacyjnośćskutecznośćdostępnośćpolski producentużywanie produktów przez kosmetyczki bezpieczeństwoWyczyść przycisk wyboruKtóre cechy najlepiej pasują do marki BANDI?* Które cechy najlepiej pasują do marki BANDI?*kolorowabezpiecznaskutecznaniszowanaturalnapionierskawesołatania poważnaintensywnaprzyjacielskainnowacyjnadrogaekologicznapopularnaeksperckatowarzyskaaktywnaprofesjonalnanowoczesnaluksusowamedycznatroskliwaWyczyść przycisk wyboruNajsłabszą stroną sklepu internetowego Bandi jest: * Najsłabszą stroną sklepu internetowego Bandi jest: *obsługa klienta sposób logowania czas oczekiwania na dostawę niejasne komunikaty grafika / estetykasposoby płatności niewystarczające opisy produktównieintuicyjne menunawigacja strony wyszukiwanie produktów zbyt mało promocji Wyczyść przycisk wyboruPrzy zakupach internetowych kosmetyków najchętniej korzystam z promocji:* Przy zakupach internetowych kosmetyków najchętniej korzystam z promocji:* obniżka ceny 1+1 gratis kod rabatowy darmowa dostawa próbki za zakupy 3 za 2 nie korzystam z promocji zakupy za określoną kwotę + prezent bon wartościowy na start zakupówWyczyść przycisk wyboruZaczekaj Na Prezent