Szybka pomoc




Kontakt

BANDI Cosmetics Sp. z o.o.
ul. Warszawska 7
05-152 Czosnów
tel: (+48 22) 112 50 40
fax: (+48 22) 112 50 41
e-mail: [email protected]
Rejestracja w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy, XIV Wydział Gospodarczy,
KRS nr: 0000259978 NIP: 534-233-18-20, Wysokość kapitału zakładowego: 400.000,00 PLN
Pracujemy od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00-17.00. W czym możemy pomóc?


Czas dostawy

Na terenie Polski przesyłki dostarczamy za pośrednictwem firm kurierskich, InPost Paczkomaty 24/7 i Pocztex Kurier (Poczta Polska). W przypadku wyboru dostawy InPost Paczkomaty 24/7 przewidywany czas dostawy od nadania paczki to następny dzień roboczy, w przypadku dostawy firmą kurierską czas dostawy wynosi maksymalnie dwa dni robocze (zazwyczaj paczka jest na drugi dzień). Paczki wysłane za pośrednictwem Pocztex Kurier (Poczta Polska) są doręczane zazwyczaj w ciągu 2 dni roboczych.
Bardzo prosimy o podawanie telefonów kontaktowych - to bardzo ułatwia pracę kurierom (często dzownią, żeby się umówić na dostawę), a nam umożliwia sprawne reagowanie na ewentualne problemy.

Przesyłki zagraniczne wysyłamy korzystając z firmy kurierskiej - czas dostawy wynosi od 2 do 10 dni roboczych w zależności od kraju dostawy. 
Wysyłka za granicę jest obecnie możliwa tylko dla zarejestrowanych klientów. Zapraszamy do rejestracji w serwisie.  


Koszt dostawy

Odbiór osobisty

Kurier DHL, Fedex, DPD, InPost

InPost Paczkomaty 24/7

Pocztex Kurier (Poczta Polska)

0,00 zł

14,00 zł

9,00 zł

9,00 zl

Wszystkie zamówienia o wartości powyżej 200 zł - dostawa gratis na terenie Polski!

Koszt przesyłki zagranicznej zależny jest od kraju docelowego. W trakcie finalizowania zamówienia można każdorazowo wybrać kraj wysyłki. Po dokonaniu wyboru pojawi się informacja z kosztem przesyłki. Jednocześnie pojawi się zaktualizowana informacja o kwocie, powyżej której przesyłka jest darmowa do danego kraju.


Sposoby płatności

Płatność za zamówienie możliwa jest na kilka sposobów:

  1. Pobranie - płatność przy odbiorze kurierowi lub listonoszowi; obecnie wyłącznie dla zarejestrowanych użytkowników, przy wysyłce na terenie Polski. Zamówienia z tą formą płatności są realizowane niezwłocznie po ich złożeniu.
  2. Przelew-przedpłata - Klient dokonuje przelewu bankowego w dowolny sposób na konto Sklepu. Zapłata dokonana w ten sposób jest księgowana na koncie Sklepu zazwyczaj następnego dnia. Dane do przelewu:
    BANDI Cosmetics Sp. z o.o.
    ul. Warszawska 7
    05-152 Czosnów
    Credit Agricole Bank Polska S.A.: PL 71 1940 1210 0103 7941 0010 0000
  3. Przelewy24 - płatność za pośrednictwem serwisu przelewy24.pl - obsługiwane są główne typy kart kredytowych, e-przelewy w większości polskich banków i inne formy. Płatność dokonana za pomocą serwisu przelewy24.pl realizowana zazwyczaj w kilka minut. W przypadku niestandardowej formy lub kwoty płatności generujemy specjalny link do serwisu przelewy24.pl, który przesyłamy Klientowi - umożliwia on płatności w różnych walutach, dopłaty za ewentualne modyfikacje w zamówieniu itp. Link do płatności zawarty jest w wiadomości e-mail potwierdzającej zamówienie oraz w panelu Klienta w sekcji zamówienia.
  4. PayPal - płatność za pośrednictwem serwisu paypal.pl - umożliwia dokonanie płatności z praktycznie każdego miejsca na świecie za pomocą wielu form płatności. Wymagane jest konto w serwisie paypal.pl. Płatności realizowane za pośrednictwem PayPal.pl są realizowane zazwyczaj w kilka minut.
  5. PayPo - forma płatności online za zakupy w sieci, dzięki której można kupić produkty i zapłacić za nie nawet za 30 dni bez dodatkowych kosztów, korzystając z usługi “Zapłać za 30 dni”.


Reklamacje i zwroty

 

REKLAMACJE

  1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu dwóch lat od daty wydania mu danego produktu przez Sklep bandi.pl. Reklamacje należy składać za pośrednictwem poczty elektronicznej ([email protected]) lub telefonicznie (+48 22) 112 50 40 lub listownie na adres: Bandi Cosmetics Sp. z o.o. Warszawska 7, 05-152 Czosnów.
  2. Sklep bandi.pl w ciągu czternastu dni ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
  3. W celu rozpatrzenia reklamacji przez Sklep bandi.pl Klient powinien dostarczyć reklamowany produkt lub produkty wraz z opisem reklamacji na adres:  Bandi Cosmetics Sp. z o.o.  ul. Warszawska 7  05-152 Czosnów
  4. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta – Sklep bandi.pl niezwłocznie wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Nie wpływa to na możliwość złożenia przez Klienta oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku braku możliwości wymiany produktu, usunięcia wady produktu lub obniżenia ceny Sklep bandi.pl zwróci należność niezwłocznie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  5. Klient nabywający produkt w celu związanym bezpośrednio z jego z działalnością zawodową lub gospodarczą (Klient nie będący konsumentem) ma prawo złożyć reklamację stosownie do obowiązujących w tej mierze przepisów prawa, przy czym odpowiedzialność Sklepu bandi.pl z tytułu rękojmi za wady fizyczne produktów ogranicza się do kwoty, jaką Klient zapłacił Spółce za nabycie danego produktu.
  6. Klient ma również możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

ZWROTY

  1. W Sklepie bandi.pl Klient będący konsumentem może zrezygnować z zakupu w ciągu 30 dni od daty odebrania przesyłki nie podając przyczyny.
  2. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
  3. Aby odstąpić od umowy Klient musi złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Klient może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Formularz zwrotu towaru dołączany jest do zamówienia, można również skorzystać ze wzoru: Formularz odstąpienia od umowy. Oświadczenie należy przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej ([email protected]) lub listownie na adres: Warszawska 7, 05-152 Czosnów.
  4. W przypadku odstąpienia od umowy Klient zwraca towar niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Klient zwraca towar na adres Sklepu:
    BANDI Cosmetics Sp. z o.o.
    ul. Warszawska 7
    05-152 Czosnów
  5. Bezpośredni koszt zwrotu produktu w wyniku odstąpienia ponosi Klient.
  6. Przed odstąpieniem od umowy, Klient nie powinien korzystać z towaru w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. W przeciwnym razie, Klient będzie ponosił odpowiedzialności za zmniejszenie wartości towaru.
  7. Sklep bandi.pl zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep bandi.pl). Zwrotu płatności Sklep bandi.pl dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Klient zgodzi się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  8. Sklep bandi.pl dokonuje zwrotu należności niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni od dnia, w którym Sklep bandi.pl został poinformowany przez Klienta o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. W przypadku zwrotu towaru (odstąpienia od umowy) Sklep bandi.pl może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania produktu z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  9. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Zamawiającemu, jeżeli zawarł on umowę w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej (jako przedsiębiorca). 


Wysyłka zagraniczna

W trakcie rejestracji konta oraz (alternatywnie) w trakcie finalizowania zamówienia można wybrać kraj, do którego Państwo chcą mieć wysłany towar. Na liscie znajdują się kraje, o standardowym, zryczałtowanym koszcie wysyłki - koszt ten pojawi się w trakcie fianlizowania zamówienia. W przypadku żądania wysyłki do kraju, którego na tej liscie nie ma należy wybrać "Inny", a my skontaktujemy sie z Państwem i ustalimy szczegóły dotyczace transportu i płatnosci.


Regulamin

Przyjmowanie i realizacja zamówień są dokonywane w oparciu o regulamin Sklepu, dostępny pod tym linkiem: Regulamin


Bezpieczeństwo

Dbamy o bezpieczeństwo Państwa zakupów na bandi.pl.

W Sklepie bandi.pl Klient będący konsumentem może zrezygnować z zakupu w ciągu 30 dni od daty odebrania przesyłki nie podając przyczyny.

Dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji tego zamówienia zgodnie z regulaminem zakupów oraz w innych celach związanych tylko z prowadzoną przez Sklep działalnością, w tym w celach promocyjnych i reklamowych produktów i usług prowadzonych zgodnie z Art. 23 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr.133 poz.883 z późn. zm.).
Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych.